loading...
Mr & Mrs || سایــت تـــفریحـــی،ســرگرمـی
تبلیغات سایـت

javahermarket







آخرین ارسال های انجمن
Fereshte بازدید : 90 شنبه 1392/07/27 نظرات (2)
http://up.mr-mrs.ir/up/love-center/1/android917289083170.jpg

شايد ديدن عکس هاي عجيب و متنوع و البته ديده نشده از سوپر استار ها، براي هوادارانش يک سرگرمي جذاب باشد.
اما خوب است بدانيم "سوپر استار" (يا قهرمان) تنها با ساختن يک فيلم، کارتون و يا يک کليپ تبليغاتي ساخته نمي شود. اندرويد سوپر استاري است که نه بازيگر است، نه شخصيت داستان و نه يک عروسک براي کودکانمان...
اندرويد شکلي نرم از يک سيستم عامل است که يا قيافه اش در دنياي مجازي ارايه خدمت کرد و اين روزها کاربران زيادي را به سوي خود کشانده است. 
ادامه مطلب عکسهایی از اين موجود سبز رنگ رامشاهده کنید.

Fereshte بازدید : 99 جمعه 1392/07/26 نظرات (0)
http://up.mr-mrs.ir/up/love-center/oonternet-3477884147651.gif

در جشنواره پاییز ۹۲ شما مشترکین ایرانسل می توانید با سرویس «صدای جادویی» تنوع را در مکالمه های خود تجربه کنید. این سرویس شما را قادر می سازد با صدایی غیر از صدای خودتان با دوستان و آشنایان خود صحبت کنید!

جهت استفاده از این سرویس کافیست کد ۷۲۷۲ را پیش از شماره تلفن همراه مورد نظر خود و با ساختار زیر وارد کنید:
شماره تلفن همراه (بدون صفر) ۷۲۷۲ (مثال:۷۲۷۲۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷).

امکان استفاده از این سرویس در تماس با خطوط تلفن ثابت نیز وجود دارد:
شماره تلفن ثابت (به همراه کد شهر/شهرستان بدون صفر) ۷۲۷۲ (مثال: ۷۲۷۲۲۱۱۲۳۴۵۶۷۸).

توجه: هزینه مکالمه با استفاده از این سرویس دقیقه ای ۸۵۲ ریال محاسبه خواهد شد .

Fereshte بازدید : 161 سه شنبه 1392/03/14 نظرات (2)
علی رغم آپدیت ها و بهبود های فراوانی که روی اینترنت اکسپلورر اعمال شده است و با آمدن ورژن های جدیدتر باز هم به نظر IE قصد ندارد تا رضایت کاربران را به خود جلب کند! زمانی IE 6 بر کامپیوترها حکمرانی می کرد و بی رقیب بود ولی از آن زمان به بعد بود که روند نزولی مرورگر مایکروسافت کم کم شدت گرفت.

IE هر بار با مشکلاتی که داشته کاربران را از خود ناامید کرده به طوری که در تازه ترین اخبار، خبر از کشف باگ جدیدی در این مرورگر اعلام شد.

ظاهرا تمام ورژن های IE از IE 6 تا IE 10 هر یک به نوعی آسیب پذیر بوده اند به گونه ای که یک هکر زمانی که در حال استفاده از IE هستید به راحتی می تواند حرکات ماوس شما را نظاره گر باشد و کنترل کند. نکته جالب تر اینجاست که حتی زمانی که از برنامه استفاده نمی کنید و آن را مینیمایز کرده اید هکر باز هم قابلیت دسترسی دارد!!هم چنین این باگ امکان مشاهده استفاده کلیدهای Shift ،  Control  و  Alt را به هکر می دهد.

فاجعه آنجا رخ می دهد که مایکروسافت با وجود آگاهی از این باگ هیچ برنامه ای برای ارائه پچی برای رفع این مشکل ندارد! این در حالیست که این مرورگر به همراه ویندوز ۸ عرضه می شود و وجود این باگ و بی توجهی مایکروسافت بسیار قابل تامل است!

اما جالبتر از همه ی این بحث ها بخش آمار استفاده از مرورگرهاست که توسط  Netmarketshare ارائه شده است و حاکی از آن است که اینترنت اکسپلورر، ۵۴ درصد از بازار مرورگر ها را در اختیار دارد و موزیلا فایرفاکس با ۲۰ درصد در رده دوم و گوگل کروم با ۱۷ درصد در رده سوم قرار دارد !!

Fereshte بازدید : 110 پنجشنبه 1392/01/15 نظرات (0)

مایکروسافت نام ویندوز بعدی را که قبلا بلو windows blue نامیده می شد را اعلام کرد: windows 8.1

 
منابع آگاهگفتند  ویندوز بعدی که تابستان عرضه می شود ویندوز ۸٫۱ نامیده خواهد شد. مقامات مایکروسافت تصمیم گرفته اند نام ویندوز بعدی را ۸٫۱ بگذارند.
 
نسخه کاربر محور ویندوز بلو، همان ویندوز ۸ است که باگ های آن گرفته شده و قرار است بعنوان نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز عرضه شود.
 
پیشتر برخی گفته بودند ممکن است ویندوز بعدی ، ۹ نام بگیرد اما مایکروسافت با اعلام ۸٫۱ نشان داد که ویندوز ۹ سیستم عامل دیگری بر اساس یک پلتفورم متفاوت خواهد بود. رومان آکا آنجل در وبلاگ خود تصویری از ویندوز ۸٫۱ را منتشر کرد که نشان می دهد کمتر از یک هفته از عمر این تصویر می گذرد و بدان معناست که تصمیم در این باره یک هفته نیست که می گذرد.
 
نام فنی نسخه کنونی ۹۳۷۵ است و این در حالی است که نسخه یک هفته قبل از آن ۹۳۶۴ بوده است. منبع اصلی اسکرین شات مذکور نیز این سایت بوده است.

Fereshte بازدید : 117 یکشنبه 1392/01/11 نظرات (1)
یاهو نرم افزار یک نوجوان 17 ساله انگلیسی را 30 میلیون دلار خرید.
گروه اینترنتی یاهو مستقر در آمریکا نرم افزار خبرخوان ویژه گوشی های هوشمند موبایل به نام "ساملی " را از نوجوان 17 ساله انگلیسی به قیمت 30 میلیون دلار خریداری کرد.
با این اقدام یاهو، این نوجوان 17 ساله انگلیسی به کوچکترین میلیونر جهان تبدیل شده است.
این نوجوان به نام " نیک دالوازیو" هنگامی که 15 ساله بود این نرم افزار را در خانه اش در لندن تهیه کرد. وی هم اکنون در دبیرستانی در لندن تحصیل می کند.
او همچنین در چند سال اخیر توانست به وسیله نرم افزار خبر خوان خود حدود یک میلیون پوند سرمایه گذاری جذب کند.
یاهو علاوه بر خرید این نرم افراز، نوجوان تهیه کننده آن را نیز در دفتر خود در لندن استخدام کرد.
یاهو قصد دارد از این نرم افزار در محصولات خود استفاده کنند.
این نوجوان 17 ساله در پاسخ به سؤال یکی از روزنامه ها درباره این با ثروت خود چه می کند؟ گفت: "من کفش دوست دارم. یک جفت کفش ورزشی نایک جدید می خرم. احتمالا یک کامپیوتر جدید هم می خرم. می خواهم پولم را در بانک پس انداز کنم تا در زمان مناسب آن را سرمایه گذاری کنم."

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 717
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 567
  • بازدید ماه : 2,443
  • بازدید سال : 11,923
  • بازدید کلی : 222,233
  • کدهای اختصاصی