loading...
Mr & Mrs || سایــت تـــفریحـــی،ســرگرمـی
تبلیغات سایـت

javahermarket







آخرین ارسال های انجمن
Fereshte بازدید : 93 شنبه 1392/07/27 نظرات (0)
http://up.mr-mrs.ir/up/love-center/1/KHKH.jpg

گر نباشد چیزکی....

یه سری باز زر زر میکنن!

.

.

.

آغاز هر پایانی، یعنی پایان هر آغاز که انتهایش ابتدای شروع اول است

در مسیر شروع اغازی بی پایان.....

(من که نفهمیدم چی گفته، شما فهمیدید؟؟!!!!!!!!!!)


***

ضد حال یعنى سه صفحه به یکى پیامک بدى و ...بعد جواب بده Ok...!!


***

 

یه روز کلاه قرمزی و سوباسا و تام و جری و پلنگ صورتی و جودی آبوت و مستربین و ملوان زبل و سونیک و هایدی....

تصمیم گرفتن تو رو سرکار بذارن! مشکلیه؟!


***


ضد حال یعنى...مریض بشى برى دکتر ولى دکتر بهت اجازه نامه مرخصى از مدرسه رو نده!!ضد حال از این بیشتر؟!


***


همراه اول شما را به دیدن بقیه اس ام اس ها دعوت میکند


***


عشق وقتی بشود دات کامی،حاصلش نیست جز ناکامی!!!!!

نتیجه گیری:برید عشق های دات آی آری پیداکنید........


***


تا حالا کسی بهت گفته از صمیم قلب دوستت دارم یا گفته عاشقتم م یا حتی گفته تو تموم دنیای منی یا نگفته ،به من ربطی نداره! می خواستم بگم نمی خواد بیای کوه دارم با یکی دیگه میرم.


***


مژده مژده با ارسال یک پیامک خالی به شماره بنده میتوانید از مزاحمت تلفنی رایگان بهرمند شوید.چیه خو؟؟؟ من به فکره شمام



***


آروم دستتو بذار رو سرت...چیزی احساس نمیکنی....نه؟

اشکالی نداره بعضی بزها شاخ ندارن....!



***


یه چن روزیه یخچال خونمون خالیه،یعنی هرروز داره خالی تر از دیروز میشه،میخواییم متکا بذاریم توش خنک شه واسه شبا،لااقل بی مصرف نمونه بنده خدا :|



***


نفسم با یک چشم به هم زدن قط می شود

با هر بار چشم بر هم زدن تو نفس من قط و وصل میشود

مثل جغد نگام کن تا یکم نفس بکشم کثااااااااافط

 


***


آخ پگ پکچ سپیخو کمچچ ووئچج پضصث

.

.

.

.

.

.تبریک می گم شما تونستید به زبان میمون آنگولایی صحبت کنید



***


***$$$!!!@@@^_^@@@!!!$$$***

وقتی گوشی رو میذاری رو زنگ اینقدر که زنگ زدن گوشی آدم رو به خوابیدن ترغیب می کنه خود خواب همچین کششی نداره!!!



***


سردرگم و مضطرب و ناامید رسیدم به یه کوه و صخره ای بلند فریاد زدم :ایا امیدی هست ؟

جوابی امد : دادنزن روانی ؛بله مدرسان شریف .تلفن دوتا ۶


***


آقا به نظر من باید برای دستشویی هم زنگ بزارن.همه اش که نمیشه در زد.

ها؟

شمام با من موافقید؟


***


نسخه جدید دیوان حافظ: اون یوسف گمگشته ای ک برگشت به کنعان استثنا بود!! تو غمت را بخور!!!


***

دیشب هرچی منتظر موندم ایرانســل بهم اس نداد! ،

ظاهــرا رابــطه ی ما فقط کاریه و من دچار سوء تفاهم بودم ...


***


اگه سن یه خانومی رو پرسیدین و اونم جواب داد:"چند نشون میدم؟؟"

یعنی بمب ساعتی گرفتی دستت و اگه کابلو اشتباه ببری میترک


***


همه ما بالاخره یک روز بر سر این دو راهی خواهیم ایستاد.،‏ آنجا که همسرمان خواهد گفت:‏ یا من یا ته دیگ سیب زمینی!!‏

و چه لحظه سختی ست لحظه جدایی از همسر!!! ‏‏^‏-‏^‏


***



به بعضیا باید گفت ببین شکلاتم مغز داره ولی تو نداری...!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 717
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 481
  • بازدید ماه : 2,357
  • بازدید سال : 11,837
  • بازدید کلی : 222,147
  • کدهای اختصاصی